Facts About خدمات ثبت شرکت Revealed

Wiki Article

•اخذ وام و تسهیلات ارزی •سهولت در ثبت برند و نام تجاری •سهولت در امر صادرات و واردات کالا •مقرارت آسان برای ورود کالاهای مجاز

۱۶ اسفند - ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) [ ۲۶ هـ ق] - روز جانباز

روزنامه رسمی چیست؟ روزنامه رسمی جمهوری اسلامی یک نهاد وابسته به قوه‌ی قضائیه است و علاوه بر انتشار اخبار مرتبط با قوه‌ی قضائیه و مصوبات مجلس، چاپ آگهیِ هرگونه ثبت شرکت و ثبت برند و تغییراتی در شرکت‌ها و موسسات تجاری و غیرتجاری را بر عهده دارد و در این خصوص سند معتبری تلقی می‌گردد. آیا برای ثبت شرکت نیاز به انتشار چاپ آگهی در روزنامه رسمی است؟ بله. در قانون ایران، ثبت و هرگونه تغییراتی در اساسنامه شرکت علاوه بر روزنامه کثیرالانتشار، نیاز به چاپ آگهی در روزنامه رسمی دارد. اگر بخواهیم از این سامانه استفاده کنیم، آیا نیاز است تا به طور مجدد به ثبت نام در وبسایت روزنامه رسمی بپردازیم؟ خیر! با استفاده از سامانه‌ی روزنامه رسمیِ آسان‌ثبت، نیازی به ثبت نام مجدد در روزنامه رسمی نخواهید داشت. تعرفه و هزینه انتشار آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی چقدر است؟ هزینه چاپ آگهی به تعداد خطوط آگهی وابسته است. به طور مثال هزینه آگهی روزنامه رسمی با تعداد خطوط متوسط، ۱۲۰ هزار تومان است. هزینه آگهی‌های طولانی‌تر حتی ممکن است به ۶۰۰ هزار تومان هم برسد. هزینه چاپ آگهی براساس نوع آگهی و متن و تعداد کارکتر محاسبه و اعلام خواهد شد. آیا امکان پرداخت آنلاین هزینه روزنامه رسمی وجود دارد؟ بله! در تمامی مراحل چاپ و توزیع روزنامه، وضعیت آگهی برای شما ارسال خواهد شد. آیا این سامانه کار رهگیری آگهی روزنامه رسمی را هم انجام می‌دهد؟ بله! در تمامی مراحل چاپ و توزیع روزنامه، وضعیت آگهی برای شما ارسال خواهد شد. تاییدیه روزنامه رسمی چیست؟ منظور از تاییدیه در واقع همان آگهی ثبتی شماست که در روزنامه رسمی به چاپ رسیده و در دو قالب نسخه الکترونیکی (پی‌دی‌اف امضا شده) و نسخه کاغذی ارائه می‌شود.

کارمزد خرید اسکناس یک هزار و کارمزد فروش دو هزار می باشد. تبدیل ارز ریال از محل حواله ارزی حساب های ارزی و حساب های واسطه ای بانک نیز بدون کارمزد می باشد . پرداخت ارز صورت اسکناس از حساب مشتری نیز صورتی که ایشان ارز را صورت اسکناس حسابشان واریز کرده باشند بدون کارمزد خواهد بود و غیر این صورت ( حالتی که وجوه واریز شده حساب از محل حواله های یافت شده باشد) پرداخت ارز صورت اسکناس دو هزار کارمزد سامانه ثبت شرکت خواهد داشت . نرخ خرید و فروش ارزها و همچنین تبدیل انها ریال مناطق آزاد بر اساس عرضه و تقاضا بازارآزاد تعیین می گردد.

سایت گازسوز کردن خودرو طرح رایگان +راهنما سایت ثبت نام دوگانه سوز کردن خودرو

صدور محصولات خارج از کشور بدون پرداخت عوارض گمرکی و بندر گاهی

درج کارت بانکی بنام برای متقاضیان محترم سوخت در سدف الزامی گردید. بدیهی است در اینده نزدیک تحویل سوخت (به متقاضیانی که در قبال استفاده از پایانه های بانکی در اختیار فروشندگی‌ها و عاملین توزیع سوخت دریافت می نمایند) از طریق کارت های بانکی غیر امکانپذیر نخواهد بود.

• صادرات کالا به خارج از کشور بدون نیاز به پرداخت عوارض گمرکی و بندرگاهی

۱۳ مهر - رحلت حضرت رسول اکرم (ص) [ ۱۱ هـ ق] - شهادت امام حسن مجتبی (ع) [ ۵۰ هـ ق] - روز نیروی انتظامی

نیاز به استفاده از مشاور کسب و کار موضوع تازه ای نیست. اما به دلیل رقابت بالا در تجارت های امروز بحث در مورد مشاوره راه اندازی کسب و کار برای صاحبان مشاغل اهمیت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از افراد در پی ثبت شرکتها آن هستند که در مواردی همچون کار آفرینی در منزل ، کسب و کارهای اینترنتی ، بازگشایی تولیدی ، بازاریابی فروش و … وارد شوند.

دادن انواع آگهی‌ها به روزنامه رسمی و ثبت شرکت‌های گوناگون در ایران از خدمات دیگر کارا ثبت است. این مجموعه می‌کوشد با استفاده از تجربیات وکلا، صاحب‌نظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی، خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهد.

۳۰ تیر - عید سعید قربان - روز بزرگداشت آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی

• دارا بودن زیرساخت‌های لازم برای انجام پروژه‌های سرمایه‌گذاری

۲۰ خرداد - روز صنایع دستی - شهادت آیت الله سعیدی [۱۳۴۹ هـ ش]

Report this wiki page